-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2008 年 7 月 28 日  星期一
 

=口=  

 好耐冇打blog啦\3/ 唔知有冇人會掛住我呢?!"希望有啦-3-

相愛或者真滴很難‥‥但當你真真正正愛一個人,你會為佢負出,甚止負上你既性命你都覺得係值得。愛一個人,係我心目中﹏就係要專一對佢,原來除左呢樣﹏係仲有架‥‥可能係我發掘唔到啦‥‥係咩?!"我唔想講,自己諗吧=]]]]能夠識到你-3-係我既榮幸。相處左咁耐,愛既程度一定比以前高,對你‥‥升到好高好高,好似個天咁高哇-3-唔知點解,最近好似對我忽冷忽熱咁,點解既?!"係咪你唔再愛我?!"定係我諗錯?!"有d野‥‥我想親口同你講,但係成日都見你唔到‥‥傷透了...咁耐以黎,,,最愛仍然係你,仍然冇變。唔知你有冇變呢...你對我既溫柔,係我心目中係冇人做得到。只有你,,,只有你,,,先至做得到。可能有其他比佢更加溫柔,但係我只係愛佢,點解?!"因為我個心只係屬於你,唔知你係咪呢?!"我既朋友‥‥續個續個咁離我而去,我,,,好似比人搞到我流浪方島咁...唔知點解最近成日諗緊同一個問題:你會唔會離開我架?!"‥不斷不斷咁諗,諗唔停,點解...諗到自己既眼淚一滴一滴咁由我隻眼小小咁流出黎,,,又問:點解,,,點解,,,點解我要喊,,,點解哇?!" 眼淚再唔係小小咁流出黎,就係好似瀑布咁‥‥不斷不斷咁由我隻眼流落黎,流水流得好快,好似收唔到咁,完全收唔到,停唔到,,,點解,,,點解你要令我一次又一次咁流淚‥‥點解哇><?!"個心好痛好痛‥‥我好掛住你哇...可唔可以出現係我眼前,可以嗎?!"係你面前,我只可以忍著淚兒,不能流下來,忍得巧辛苦‥‥終於可以流出黎,但係個心好痛好痛,無法形容既痛。

  

                                                                                                                 晴永永遠遠都愛著你‥‥愛你不是一秒、也不是一分鍾、也不是一小時、不是一刻、也不是一時,而是永永遠遠,,,一世也愛著你,,,永不改變                                                        晴晴上★

 [ 訪客留言(15) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 | 39 | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト