單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
日籽;` 2009 年 2 月 5 日 星期四 
|
|
開心番d了=]"
|
開心番d了=]"
今日放學之後
安琪 恩頭同禾一齊去M記
安琪同恩頭去買野食
得我一個坐左係度/3\
真孤單 ...
我其實覺得恩頭同安琪先係最夾..
好似我成日都同佢地融洽唔到咁..
今日係巴士開始講
講我地班既野
跟住
我同恩頭係綿泰落車
跟住行番去
途中講左好多野..
好似人生大道理咁xD
如果日日都係咁就好啦..
但係我覺得機會好小lo..
|
| [ 訪客留言(21) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] | 
咫願時光倒流
咫會爰尒壹個;> |