今日晨早留留要人番學.\_/. 激死,,
練朗誦lo._.`
唉
勁吾想練lo,,
後悔._.'
聽日比賽拉._.' 1d都吾緊張lo
練完之後我`安琪同小青一齊搭車去我屋企
搭緊車個陣甘岩又見到羅記._.'
{羅記有份唱k滴}
跟住小青同安琪上左我屋企,,
羅記就係屋企留下等,,
佢吾肯上黎._.;'
算拉,,
我吾會迫佢
換完3就同安琪,小青一齊落去搵番羅記._.'
跟住一齊去沙田
等左幾耐先等到齊人._.'
激死
一齊去左k房
唱唱下個個都勁high
狂點歌,,
唱到口攰._.'
個個都好似吾想走甘.___. '
唱到5點幾就分錢同散band,,
今日其實見到風哥,,
但係佢都吾會理我架拉,,,
算拉,,
今日0k開惢,,
下次玩盡佢.___.'
|