呢幾日真係發現自己上堂曳左好多,,
特別係d賤人堂{Mr 屈賴}
反而上中史乖左,,
因為我冇串佢,,
咫係訓,,
最近太攰拉,,
星期1 ~4都係畢業禮彩排
冇覺好訓,,
又要做功課,,
跟本冇時間做任何野,,
最近成日都喊t3t,,
尋日係正式畢業禮
其實吾緊張._. '
吹t0dAy個陣有人走音lo.___. '
都吾知邊個._. '
完左同左MiSs ChIu傾左陣計,,
我勁鍾意MiSs ChIu
佢係唯1 1個關惢我既MiSs,,
可能MiSs結左婚之後好左xD '
最近都冇乜野,,
咫係吾知點解會喊
|