晴b生日快樂唷:)"
今日起身0n左陣mSn
跟住12點幾
去左沙田搵丫媽
跟住食元氣
正!!"
食完行一田 -口-"
去無印買筆=]"
唔洗自己俾錢-口-"
跟住去買鞋
買左勁耐
係沙田市中心見到潘婷
但係佢見唔到我=["
我鍾意個d次次都冇我sixe
想爆粗=]]]"
最後買左遮仔=]"
-------------------------------晴b生日快樂 t3t ---------------------------------
今年生日唔多開心lo
唉/3\"
殤惢事唔提啦/3\"
星期1番學啦t3t
超爆唔想番/3\"
|