-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2008 年 10 月 18 日  星期六
 

黑仔滴一天  

琴日係最黑仔滴一日t^t 

琴日一放學 

我個社就要開會 

第1次開社會-3- 

緊張緊張><" 

原來得禾同禾個fd係f.1=] 

當堂o左=]]] 

跟住開會講左好多野 

我地個男社長幾cute=) 

巧識氹人-3- 

佢都好得意既個樣 

在此一讚=)) 

星期3原來要上堂受章=) 

勁緊張=)) 

將會有2個丫哥望住 

同禾個班人 

開完會之後 

跟住要練管樂=( 

憎爆t3t 

禾係迫於無奈先要參加管樂 

我個單黃管唔見左=]] 

跟住搞到禾要搵ms 

ms話要禾做指法=]

討厭=( 

練完之後 

要去美術室做韶關既野 

做到白痴左=( 

做左n年終於做完=] 

太開心了=)) 

跟住以勁快既速度番課室 

第1時間扲電話-3- 

跟住丫sir話有野要禾做

就係幫人執書包=]] 

o左咀 

跟住丫sir又話佢要做哂功課先 

所以先唔洗 

個心勁開心-3- 

跟住又用電話上mSn 

當丫sir話要走既時候 

樓梯巧黑 

突然禾個fd話 

「哇!出面好大風!」 

跟住禾巧白痴咁望出去=]] 

跟住唔小心仆x=] 

其實勁痛 

只係扮野冇事=(

走出校門 

跟住上天橋個時 

見到普普同埋星仔 

跟住同佢地傾左一陣 

星仔叫我打佢=( 

跟住車左佢塊面=) 

禾同禾fd一齊車 

跟住佢話好痛 

跟住禾地冇理佢走左 

跟住番到屋企 

丫爸話禾隻腳腫左t^t 

要搽跌打酒 

跟座整整下勁痛t^t 

勁黑仔咁上堂.. 

---------------------------------------------- 

今日 要番學聽去韶關既野

好辛苦

2點鍾出門口了要

真係唔想番=(((

 

 

 [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | ... | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト