琴日係最黑仔滴一日t^t
琴日一放學
我個社就要開會
第1次開社會-3-
緊張緊張><"
原來得禾同禾個fd係f.1=]
當堂o左=]]]
跟住開會講左好多野
我地個男社長幾cute=)
巧識氹人-3-
佢都好得意既個樣
在此一讚=))
星期3原來要上堂受章=)
勁緊張=))
將會有2個丫哥望住
同禾個班人
開完會之後
跟住要練管樂=(
憎爆t3t
禾係迫於無奈先要參加管樂
我個單黃管唔見左=]]
跟住搞到禾要搵ms
ms話要禾做指法=]
討厭=(
練完之後
要去美術室做韶關既野
做到白痴左=(
做左n年終於做完=]
太開心了=))
跟住以勁快既速度番課室
第1時間扲電話-3-
跟住丫sir話有野要禾做
就係幫人執書包=]]
o左咀
跟住丫sir又話佢要做哂功課先
所以先唔洗
個心勁開心-3-
跟住又用電話上mSn
當丫sir話要走既時候
樓梯巧黑
突然禾個fd話
「哇!出面好大風!」
跟住禾巧白痴咁望出去=]]
跟住唔小心仆x=]
其實勁痛
只係扮野冇事=(
走出校門
跟住上天橋個時
見到普普同埋星仔
跟住同佢地傾左一陣
星仔叫我打佢=(
跟住車左佢塊面=)
禾同禾fd一齊車
跟住佢話好痛
跟住禾地冇理佢走左
跟住番到屋企
丫爸話禾隻腳腫左t^t
要搽跌打酒
跟座整整下勁痛t^t
勁黑仔咁上堂..
----------------------------------------------
今日 要番學聽去韶關既野
好辛苦
2點鍾出門口了要
真係唔想番=(((
|