y0*
去完韶關番黎啦
0k好玩啦
[如果冇蚊同蜘蛛既話=(]
我個組住既農戶有3層
(很普遍=])
2個人一間房
佢俾左3間房俾我地
自己就上去2樓未裝修好既房
太客氣了
miss一間房
我地當日夜晚食佢地平時食既野
好好味-3-"
d水蒸蛋同豆腐好滑
勁正xd
第1晚
我同緊丫欣訓
跟住另1個恩=]
同埋安琪過左黎我地間房
嚇死了xd
佢地個蚊帳話有好多個洞=[
唔夠5分鍾就飛左隻蚊入去
所以扲住支電筒入黎
好彩我地冇關門
注:門後有大蜘蛛
跟住即刻上床
一齊訓
恩話訓唔著要講鬼故
我彩佢都傻xd
我訓左
跟住1點幾起左身
去廁所=]
番入房個陣發現我個位冇左張被=[
跟住我個位越訓越小位
搞錯t3t
跟住勁慘咁迫入去
好彩都訓到
第2日朝早
發現丫恩霸得最多位
佢越訓越多
激死t3t
跟住6:15
鬧鍾響了
我第1個起身滴說=]
第2日悶到嘔
唔多想講
晏就落左農田掘野
番薯同花生
辛苦
夜晚巧巧訓滴說
第3日唔想講Tim
回程了
搭左勁耐車
我地係1號車
夜晚7點幾仲係架車度
跟住係山頂開始唱起歌黎
注:山頂即旅遊巴滴最後
跟住校長係度用電話播童話
成班人一齊唱
我都有唱架xd
跟住好多人話再唱
校長又播又唱=]
唱唱下就到左lu
跟住約9點番到屋企
我覺得回程係最好玩xd
---------------------------------------------------
星期1要番學><
慘丫=[
|