-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2008 年 11 月 2 日  星期日
 

y0*番黎lo  

y0*

去完韶關番黎啦 

0k好玩啦

[如果冇蚊同蜘蛛既話=(]

我個組住既農戶有3層

(很普遍=])

2個人一間房

佢俾左3間房俾我地

自己就上去2樓未裝修好既房

太客氣了

miss一間房

我地當日夜晚食佢地平時食既野

好好味-3-"

d水蒸蛋同豆腐好滑

勁正xd

第1晚 

我同緊丫欣訓

跟住另1個恩=]

同埋安琪過左黎我地間房

嚇死了xd

佢地個蚊帳話有好多個洞=[

唔夠5分鍾就飛左隻蚊入去

所以扲住支電筒入黎

好彩我地冇關門

注:門後有大蜘蛛

跟住即刻上床

一齊訓

 恩話訓唔著要講鬼故

我彩佢都傻xd

我訓左

跟住1點幾起左身

去廁所=]

番入房個陣發現我個位冇左張被=[

跟住我個位越訓越小位

搞錯t3t

跟住勁慘咁迫入去

好彩都訓到

第2日朝早

發現丫恩霸得最多位

佢越訓越多

激死t3t

跟住6:15

鬧鍾響了

我第1個起身滴說=]

第2日悶到嘔

唔多想講

晏就落左農田掘野

番薯同花生

辛苦

夜晚巧巧訓滴說

第3日唔想講Tim

回程了

搭左勁耐車

我地係1號車

夜晚7點幾仲係架車度

跟住係山頂開始唱起歌黎

注:山頂即旅遊巴滴最後

跟住校長係度用電話播童話

成班人一齊唱

我都有唱架xd

跟住好多人話再唱

校長又播又唱=]

唱唱下就到左lu

跟住約9點番到屋企

我覺得回程係最好玩xd

---------------------------------------------------

星期1要番學><

慘丫=[

 

 

 [ 訪客留言(8) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト