係咪好多日冇打呢=}?!"
今日番學上會藝個時
miss cheung突然暈左.."
o咀
miss au 叫禾去搵miss羅
跟住搵得好辛苦終於搵到=[
miss羅又叫埋另1個miss蔡
2個miss落去音樂室
跟住又叫禾去校務處
落到去又見到梁sir
跟住同話俾梁sir聽
丫sir又叫埋d醫療部既人
搞到音樂室勁多人=]
上左去一陣
女副校突然黎左=[
跟住又叫哂我地番班房
又變左上通識.."
唉
今日普普好唔開心也
係度狂寫野
跟住行過去睇
寫左好多關於包包食番煙既野
見到普普咁唔開心T^T
想去氹番佢
佢又係度狂發洩
都唔知佢想點
都唔知包包想點
應承左普普唔食煙仲食
今日周會又上台扲獎
今次扲2gb既usb
跟住又要化班扲餐具個張證書
扲完之後
普普同我講話要同miss講
跟住我勁讚成
之後又話都係唔好
激死><
By晴b"
|