校運會第1日:)"
係禾係中學既第1年校運會
有d野唔熟=]"
今日一去到運動場就幫社做野
掛個d唔知叫咩._."
(唔記得影相=["聽日影番)
丫爸黎左xD"
跟住開幕禮"
我行緊個時唔知點解超想笑xD"
安琪又係
跟住Up左一大輪
比賽正式開始!_!"
我第1場比賽係疊球=]"
第1下flour左"
頂頂""
因為趕住去跑100停左疊球=] "
跑100啦"
爆驚=["
最後扲左第3=[
入唔到決賽/3\"
跟住去番疊球
丫sir話禾flour左唔俾禾玩過lo=["
黑人憎 """
下午
同安琪,恩頭,丫爸一齊食飯
安琪,恩頭叫麵等左超耐=]"
最後都係丫爸俾錢=]"
你地開心啦=]"唔洗俾錢
跟住番去
見到佢地啦啦隊練習哇xD"
覺得0k型=]"
今日有d人跑800
跑唔夠1個場(姐係400)
就冇力-口-"
丫爸話佢地好廢xD""
跟住班際接力
miss au跑得幾快架原來
最尾1B 2隊扲左銀,銅
俾1A扲左金
-66=]"
最好睇都係社際=]"
超激烈=]"
唔記得左幾時""
學社同我地玩鬥大聲xD
各有各叫口號xD
超high=]"
|