-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2009 年 2 月 26 日  星期四
 

校運會第1日:)"  

校運會第1日:)"

係禾係中學既第1年校運會

有d野唔熟=]"

今日一去到運動場就幫社做野

掛個d唔知叫咩._."

(唔記得影相=["聽日影番)

丫爸黎左xD"

跟住開幕禮"

我行緊個時唔知點解超想笑xD"

安琪又係

跟住Up左一大輪

比賽正式開始!_!"

我第1場比賽係疊球=]"

第1下flour左"

頂頂""

因為趕住去跑100停左疊球=] "

跑100啦"

爆驚=["

最後扲左第3=[

入唔到決賽/3\"

跟住去番疊球

丫sir話禾flour左唔俾禾玩過lo=["

黑人憎 """

下午

同安琪,恩頭,丫爸一齊食飯

安琪,恩頭叫麵等左超耐=]"

最後都係丫爸俾錢=]"

你地開心啦=]"唔洗俾錢

跟住番去

見到佢地啦啦隊練習哇xD"

覺得0k型=]"

今日有d人跑800

跑唔夠1個場(姐係400)

就冇力-口-"

丫爸話佢地好廢xD""

跟住班際接力

miss au跑得幾快架原來

最尾1B 2隊扲左銀,銅

俾1A扲左金

-66=]"

最好睇都係社際=]"

超激烈=]"

唔記得左幾時""

學社同我地玩鬥大聲xD

各有各叫口號xD

超high=]"

 

 [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | ... | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト