各位新年快樂唷!!
HαPpγ NeW Yεαr
琴晚既除夕倒數
相信好好睇
最衰琴晚唔舒服早訓左/3\
如果唔係我會睇架\3/
個個都唔得閒陪我去睇
真係慘t^t
希望大家身體健康唷
新既一年有新既開始
晴b=]"
---------------------------------分隔線滴白痴xd=]-3- -----------------------------------------
仲有哇=]
新既1年
第1次喊係1月1日既夜晚
由今日開始
每次我喊都會打上黎=[
希望大家留下cm啦=[
|