就快生日lu=]
都唔知點過
唉:[
唔通真係要呆等咩?!"
唔想講生日.__."
-----------------------又係禾哇=]"-------------------------
其實禾係呢年都喊左好多次
但係一直都冇打上黎
因為..
懶=]xD"
今次終於會打番上黎係因為..
禾琴晚喊左巧耐t3t
呢個愛情GaMe
岩岩GaMe OvEr左
一路俾人玩緊都芣知
禾真係蠢
琴晚俾人玩完之後
唔想再理愛情呢d野
覺得太恐怖了/3\
------------------------又出現了=]---------------------------
就快情人節啦
但係都冇禾份:[
唉
想搵人同禾傾傾心事
有冇人可以哇/3\"
|