琴日終於星期5了<3'
等左勁耐,,
♥Pe堂
練習遲d比賽既數字球,,
原本冇參加架我,,
因為恩頭同安琪驚波._.'
得我一個又好悶
所以冇參加
但係今次練完好似又幾好玩xD '
但係唔知參唔參加好,,
冇人幫我打氣xD '
♥中文堂'
係度講平仄._. '
{相信你地都唔知咩黎架啦._.'}
其實係7言絕句._. '{個名好似係咁}
其實好悶=] '
最終蔡sir要用好多時間令到我地去明<3'
蔡sir用番廣東話xD '
但好唔慣.___. '
♥數學堂'
呢2堂都係訓字._.'
實實在在太悶了
講極都係個d野
俾丫sir同miss拍醒我唔少次
勁想鬧佢地,,
miss講個d又做哂w0 '
悶到嘔,,
♥我滴至愛--英文堂'
個mochhichi黎左上堂,,
4個老師係我地班一齊上堂=] '
洗唔洗咁多._. '
估唔到個mochhichi會俾我聽睇哂個flim
原來遲d有個考試既小組討論<3'
呸呸\3/ '
咁就過左2堂,,
練單簧管個時,,
f2個學長勁大聲咁話唔好嘈lo,,
咩事姐
以為自己學長好勁?! '
我呸\3/ '
跟住我同恩講唔好嘈點吹?! '
跟住恩係度笑lo唔該._. '
其實幾好笑滴 '
但芣太覺
吹完之後番班房,,
聰哥真係好好笑xD '
同丫sir係咁講閉閉 '
最後仲要話我真係走啦'
笑死我地,,
講左勁多次=] '
放學都冇乜野xD=] '
----------------隔開唷'---------------
我同尒既關係越黎越差,,
覺ma?!'
最後放學要咁開惢,,
咫係想尒開惢,,
而唔係我
唔好以為我真係開惢
其實咫係想滿足尒
我唔開惢尒知?! '
我琴日喊左尒又知唔知
包包同蛋蛋安慰我尒又知唔知
包包算係最明白我既1個,,
知我做咩喊
尒呢?! '
唉<3 '
餘下既日子,,
要睇下我同尒既關係有冇進展
----------隔開唷'---------
thz包包同蛋蛋丫;;
---------隔開--------
為何今天莪哭;;
個天會下起雨;;
難道天尒也可憐莪嗎?! '
為何莪哭多久;;
尒也要哭多久;;
為何莪流多少眼淚 ;;
尒也要流這麼多;;
尒真滴可憐莪嗎?!
|