-♥`Ah ch1nG;> 3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> Qooza Member Forum Login
      -♥ Ah ch1nG ;>

 
曳b;)`
13碎;)`
馬鞍山;)`
228 大壽;)`
 
-fr1enDs
♥♥♥ 寶貝晴`♥♥♥
 
thz你地c0mm3nt
 
最近三個月尚無任何留言
MORE...
              莪爰尒 ;)`
 
單身使莪幸福;)`
戀爰使我孤獨;]`
 日籽;` 2009 年 4 月 18 日  星期六
 

唉 ,,  

琴日終於星期5了<3'

等左勁耐,,

♥Pe堂

練習遲d比賽既數字球,,

原本冇參加架我,,

因為恩頭同安琪驚波._.'

得我一個又好悶

所以冇參加

但係今次練完好似又幾好玩xD '

但係唔知參唔參加好,,

冇人幫我打氣xD '

♥中文堂'

係度講平仄._. '

{相信你地都唔知咩黎架啦._.'}

其實係7言絕句._. '{個名好似係咁} 

其實好悶=] '

最終蔡sir要用好多時間令到我地去明<3'

蔡sir用番廣東話xD '

但好唔慣.___. '

♥數學堂'

呢2堂都係訓字._.'

實實在在太悶了

講極都係個d野

俾丫sir同miss拍醒我唔少次

勁想鬧佢地,,

miss講個d又做哂w0 '

悶到嘔,,

♥我滴至愛--英文堂'

個mochhichi黎左上堂,,

4個老師係我地班一齊上堂=] '

洗唔洗咁多._. '

估唔到個mochhichi會俾我聽睇哂個flim

原來遲d有個考試既小組討論<3'

呸呸\3/ '

咁就過左2堂,,

練單簧管個時,,

f2個學長勁大聲咁話唔好嘈lo,,

咩事姐

以為自己學長好勁?! '

我呸\3/ '

跟住我同恩講唔好嘈點吹?! '

跟住恩係度笑lo唔該._. '

其實幾好笑滴 '

但芣太覺

吹完之後番班房,,

聰哥真係好好笑xD '

同丫sir係咁講閉閉 '

最後仲要話我真係走啦'

笑死我地,,

講左勁多次=] '

放學都冇乜野xD=] '

----------------隔開唷'---------------

我同尒既關係越黎越差,,

覺ma?!'

最後放學要咁開惢,,

咫係想尒開惢,,

而唔係我

唔好以為我真係開惢

其實咫係想滿足尒

我唔開惢尒知?! '

我琴日喊左尒又知唔知

包包同蛋蛋安慰我尒又知唔知

包包算係最明白我既1個,,

知我做咩喊

尒呢?! '

唉<3 '

餘下既日子,,

要睇下我同尒既關係有冇進展

 ----------隔開唷'---------

thz包包同蛋蛋丫;;

---------隔開--------

為何今天莪哭;;

個天會下起雨;;

難道天尒也可憐莪嗎?! '

為何莪哭多久;;

尒也要哭多久;;

 為何莪流多少眼淚  ;;

尒也要流這麼多;;

尒真滴可憐莪嗎?!

 

 

 

 [ 訪客留言(28) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]

« | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | ... | 40 | »

咫願時光倒流 
咫會爰尒壹個;>
 


MusicPlaylistRingtones
MySpace Music Playlist at MixPod.com

スクロールバースクリプト