好..今日呢..
11點幾就起左身..都ok啦...唉"但係之後又望住個天花板係度發呆..冇落到床..
呆呆下..係度睇書..好快咁睇完lu...睇完左..先發現原來自己係未去刷牙洗面..
食屎...我點解會咁咖""唔可以咁咖"知我勁快咁就沖左去刷牙洗面lu*
搞點左呢...打俾小敏敏..講左一陣..之後收左線lu*..
當我收左線..牙媽就開始din了..係咁叫我做野..佢話一定要搞番點間room..
超慘..我終於發現..點解牙媽成日話我了..我間room真係好亂..
搞到我就泥要發顛...可憐..好辛苦..之後牙媽就出左街..
我就自己一個人食lunch..poor me"
食完..望左幾眼本書就冇讀啦..又度睇書..睇令外果本..但係睇完=冇睇..
因為我係度唱更kizuna..好好聽牙!!!!!之後..打俾小肥肥..
佢牙媽好衰牙..佢竟然咁對小肥肥?!!?!?!!唔可以咁咖!!一定要話俾馮聽>"<
(車..洗你講咩...小肥肥一定一早就講左馮聽啦..-________-")
之後開機..望到d相..好想嘔牙...help me!!!!
火火火木好慘..俾個死基佬搞..好!!我係泥度幫你鬧佢!!!!
你條死基佬...算把啦你!!!好心你啦..唔好痴線吧..kai咖你??
明知火火火木有鍾意0既人...你重要咁做??好賤牙你..
好..鬧完..知後俾人話我有語癌..good啦*
then..牙媽big左我熄機..diary都未打就要熄...熄左之後..打機!!好好玩xD,,
打到咁上下...又偷偷地開番機..因為要打diary..點知又俾牙媽話..無奈lor..
好了..唔打了..就泥做勁歌..好野>"<
tmr:::英文comp同埋英文list+dict..好野!!聽日正式完左個exam啦"
the end" by LAURA*
|