哇哈*終於exam完啦**好感動....呼""我要忘記exam..今次..唉"死更lor*
um..今日呢..4點半起左身"食屎了...唔記得左起身..2個電話都叫唔醒我..好啦"本來諗住小敏敏會打泥..
點知佢唔打"衰野...搞到差d唔識起身...嚇死左..-.-"起左身...讀書..死書..慘到嘔..讀左好似冇讀過咁LOR*!!!好可憐"
讀到6點中..刷身洗面洗頭...之後都好似6點5了....好似用左OK耐咁..-.-"之後換3..出左門口LU*..係個車度...又讀中屎..
食屎..讀泥讀去都唔記得曬lor!!!!唉"之後番到學校..呼"冇讀書lu..係度玩..之後中文作文..勁快作克...坐係度學身2種轉"畢"..
搞到好似好嘈咁..最後..都係唔識.."唔制牙..我係咪真係咁蠢牙""之後...又玩...係咁叫小肥肥咩我..哈"我驚佢死了...
我咁重..唉"我要減肥!! 之後中屎..死左...之後去左食m記...好嬲牙我!!!第一次咁樣俾人話...好野啦*
我爆粗鬧佢...哼..死xx..好憎華英d人牙!!好明顯係食屎大啦佢地...哼"
付後心情糟糟的..番到屋企..又唔知點解好似好左...係度睇電視...我好有童真牙!!!係度睇教育電視....
教左d我都唔識0既野...好野啦"佢教d野好似係4年班定5年班的..唉"灰灰灰..之後我同小肥肥都覺得英文果d係最好睇xdd,,
之後做完教育電影..做芝嘛街...超耐冇睇過啦"睇左小剃...不侈咁聽到佢講four,,冇野好講...好想打爆個電視..-.-"
次後睇番第一台..唉"好悶好悶..挨到6點中,,開左機,,用電腦用到e+..都係好悶咁過..-.-"
今日好嬲好唔開心...我好肥短...
the end by穎欣妹"
|