§※禱告庭院※§▕▕ 
如果這個星球是平坦的,我們便不能遇見
lausintung25
暱稱: ☆★§ きのこ•KinoKO §◆◇
性別: 女
國家: 香港
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2010-07-08
2010-02-06
2010-02-02
2010-02-02
2010-01-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
2009 年 5 月 4 日  星期一   晴天


2009-05-04 分類: 未分類

今日病左,係咁流鼻水,唔帶得口罩...

發現最近自己癲癲地,

上bio堂竟然發脾氣!

連我自己都覺得恐怖,

唔知自己點解會咁做,

我諗都嚇親唔少人,,,其實我平時唔係咁架  =.=

朱sir o既EQ好高,我係度懷疑緊佢識唔識發火,

唉,,,

有病啦,有病啦, 定係遲來的反叛期?   0口0!

最近又多左野講,熱衷於數學...

難道係燥鬱症?? 

呢個....的確有可能    ╯△╰

 

 

 

 



2009 年 5 月 3 日  星期日   晴天


2009-05-03 分類: 未分類

打番琴日d野先,其實點解我琴日唔打呢,

係因為 我唔記得晒做左d咩 ! Orz...

補完習之後去搵Queenie,食KFC

之後話去搵無印,行上德福2期,

跟住就冇啦啦入左宜家傢俬,

個度d傢俬好靚,

上左2樓一個兒童天地

玩得好癲,  童真是好物的說~!

玩左好多野,但係....

唔記得晒lu     (=口="")

Queenie係度著d小童衫,

又玩公仔,笑死我  ><

上3樓,聞到爆谷味但搵唔到,

上到5樓落番3樓,

終於買左爆谷+雪糕,

行完閃左去淘大,

行到累就歸家去了,

成日冇戴口罩,

有d唔舒服,驚驚  。﹏。