最衰都係可樂&連卡佛ar~明明話帶我去睇銀幣,但去到又找不到~~還騙了my包包!!! 等11:45班車,由11:09企到11:50都未見~等我打去管理處才知newmarket有交通意外..." 唉......
[難得爹爹話唔車我返學,今朝搭村巴~見到"誰誰人"!!!>///<卻...兩次の接近,都沒抬頭!! 但...其背影賦予的安全感是永恆不變的!^^]