日日星期日~溫書之日...?!
今朝9:00起身...這Week的sleep很是好的--- 一覺瞓天光~(>O<)
朝早食完早餐,練完琴,搭10:15班車去學琴~~
老師讚我彈得好,獎咗2個貼紙to我^^
因下午爹爹同mum mum帶細路去Sha Tin睇"乾屍"~我唔去...(驚驚 >3<)
所以留我係公公home溫習~於是...靜靜中...成功温好了EPA & 中史 la!!!
之後,敏敏嚟咗,就同佢溫Maths & BP~唉..."舊版"Maths書難過"新版"許多...慘ar!!!
Lucky,我地唔使考BP(宗教科)~嘻嘻~
敏敏就糟了...背li樣果樣... ...?_?
[help敏敏背完D聖經story&金句,竟突然覺得自己好似變咗"伊修巴爾人"~「神」前「神」尾....@~@]
|