Today考English~
今早(考之前)算是最震定的了... ...毫不擔心!
卷嘛... ...是easy的~
係門ロ等果陣,見係黃伯監考,真係有D=_="
一揭吓卷~Wow!有9 pages !!! @0@
再睇吓黃伯嘅表情...哈!>V<(笑死~)
本來有D驚...怕做唔完.....
咪做咗非閱讀理解のparts先~
之後做做做...做哂份卷~
好容易~仲有25mins...check卷!!!^^
[唯一美中不足的---冇見到"誰誰人"。係hall底等"誰誰人",只見其brother~唔知"誰誰人"係冰呢?!]
{而Lucky的--- 一開機,見到"誰誰人"on緊(忙碌)!!! >///< 仲同佢"傾"咗幾句~!!!!}
|