呵呵呵~不枉本小姐昨日超專注溫習嘅決心 & 時間ar~!!!\(>o<)/ EPA?!難不倒我~^^~絕大部分都識ar!!!(‾^‾) PTH?!就難講了...有D聽唔"切"...有D唔識...但應該合格...卦~(>﹏<) [原來Today F.4只考1科... ...仲以為有2科... ...唉~看來"誰誰人"已經走咗lo~~~唉~] [唉...已經4日冇見到"誰誰人"la~好掛住佢ar~] 我在世界中心大叫: 「我...好...掛...住...你...ar!!!」