Today考中史&中文聆聽~
中史卷頗難la~評論題&問答題很多...唔答又唔得...占成36分嘛~
總之寫到手軟la~而家右手仲痛痛地(>3<)
中文聆聽卷好難ar~D錄音only播1次...又快到嘔=_="(不適..."暈")...寫唔切~
LastPart果度仲過分---只聽到"be li ba la" "be li ba la"......煩!
結果冇做3題...勁失分~算la!
小息果陣,陳x希無端端話吳x成係F.1果時「暗戀過我」...喎~
哼!玩嘢!有鬼信!又問我會否給機會吳x成...喎~
既然係咁...就陪吓你地玩玩~~「好--考完試先la~!」^^
放學之後獨自去了租漫畫...好耐冇租la~好懷念ar! >///< (傻妹!)
返到屋企一口氣睇哂"5"大本~痛快!!!
今日都有做PichiPichiPitch~^^~但內容麻麻...有D無聊~
[唉...難得爹爹唔車我,mum又放假...可獨自搭車車~本以為可見到"誰誰人"...點知...>3<
Only得佢細路嚟...超失望&失落>x<小息果陣,跑上跑落,仲以為可"碰"到...但始終沒用~]
(比:依?為何你的臉有一滴閃閃發光的...?!)擔心狀...
|