| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 24 日 星期二  | |
| 幾開心既一日 |
返埋今日就唔洗返學la ^^
今日同平時一樣...
返到去根住落hall...
之後就返課室上堂lu...
唉...連堂...悶
then 小息...
返上黎又係連堂><"
好采a sir係道吹水姐
唔係實悶死...
之後好快就完左lu
放lunch...
食完我就同d fd 落hall 寫揮春
根住上家政...勁悶...好掛住金工a><"
上完之後miss 就叫我...同我up左d野...
之後放學lu...即刻打比王金...
根住佢地又玩我><...佢同牙婷把聲勁似a...唔制a><
then我就叫牙婷係...等我
上到去王金屋企la^^...一入到去...見到佢a媽
唔知o個個係佢a媽...冇叫到佢/.\
根住入佢間房...又見到個BB...同好似比我嚇親==
之後我地就係道玩......去a光屋企
then我地就係a光道...同a王金掌門人慶祝生日...哈哈
我地玩到9點幾走lu...
今日好開心a......
唔知我生日會唔會有人同我慶祝呢?
|
| 刊登時間︰2006-01-25 03:00 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 20 日 星期五  | |
| 幾開心.... |
今日同平時一樣冇乜分別...
返到去學校同fd 捉左一陣棋
就落hall ......
之後上Eng 堂好留心聽書
上完Eng就去換衫衫上PE堂lu...
響度打羽球/踢西瓜波...幾開心^^
根住就換返衫...食野...上中文堂lu
2堂勁快就上完...哈哈
之後食飯......
根住上堂...上上上......悶悶/.\
放學lu^^...即刻返屋企...
返到食野...開機^^
|
| 刊登時間︰2006-01-20 04:59 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 18 日 星期三  | |
| 辛苦><"ll |
今日又好似平時咁返學...
之後就落去hall早會
then......上堂......
上堂既時候家姐又喊la /.\
佢又諗起同你男朋友d野...
唉...我都唔知點安慰佢好><
之後放學...又要去練跑la
練到勁辛苦a......
不過為左比賽有好既成績辛苦d都要架la |
| 刊登時間︰2006-01-18 10:19 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|