| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 9 日 星期一  | |
| 幾開心既一日 |
今日一起身好凍a﹏
之後整埋D野就同a川返學lu
今日考歷史...都幾易^^
考完之後就返屋企...(係唔係巧乖仔呢?)唔好玩哈哈
返到屋企冇野食><嗚...
根住1點返學校練習(田徑)
返到去溫左一陣書...根住幫miss做野
miss推薦我參加今年既運動員選舉^^(我係唔係好叻仔呢?)
之後做完野就去練習lu
今日練D練野...我地練o左跳高...跑10米10set都好易...
根住就大檸樂la 跳繩跳1000下><好累a
跳完之後就踢o左場西瓜波^^
我地2vs3我地大炒人地哈哈...痛快
之後返到屋企就8:30 lu
返到去就洗白白,食飯,打機^^
|
| 刊登時間︰2006-01-09 10:41 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 幾開心不過有少少無奈 |
今日一起身就溫書
溫完就汁屋...係唔係巧乖仔呢? 哈哈
根住就2點幾先刷牙
之後就食野...
食完a川就打電話比我
問我去唔去九龍仔
我話唔去...本身想去架
不過同家姐去o左買衫衫/.\
買完衫衫就返屋企lu
好累a...
根住就開機...之後我教我a妹整閃字
整完之後...佢就同尤魚講係我教達整d閃字架...
搞到我勁無奈...之後係msn打勁無奈...
根住我無奈個2個字係喊既樣...佢地又話...唉達又喊la
我口晒囉......=口="ll
|
| 刊登時間︰2006-01-09 12:47 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 7 日 星期六  | |
| 好悶既一日 |
今日訓到好遲先起身^^
巧精神a
根住食完野就打機
諗住今日有得去踢波點知冇人去
又冇人約出街好悶==
根住冇乜野做就係道整閃字==
岩岩整比呀婷2個字佢就打泥比我
根住就同佢傾電電
不過冇乜野講
根住佢問我唔洗溫書咩
根住我話聽日溫都得la
咁佢就送左一句說話比我

就好似有一盤水淋落我既頭上
根住令我清醒起來
多謝你a
 |
| 刊登時間︰2006-01-08 10:46 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|