| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 16 日 星期一  | |
| 勁辛苦>< |
今日終於考完試la^^
考完之後返屋企...
then牙川就叫我出去玩桌球
玩到好開心a
之後就返學校練跑la
練到勁辛苦有d想嘔><
練到8點幾先返到屋企...
之後就食飯...洗白白lu......
|
| 刊登時間︰2006-01-18 10:06 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 15 日 星期日  | |
| 唔想寫咁多 |
今日又係勁早起身...><
then又係去灣仔sports ground做judge
今日又係企成日
...
then又要去到6點鍾先可以返屋企><
返到去成8點鍾......
返到去洗白白...食飯...玩機 |
| 刊登時間︰2006-01-15 09:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 14 日 星期六  | |
| 累爆><"ll |
今日6點鍾起身...超眼訓/.\
then 6點4就要出門去灣仔做judge...
落到sports ground 好凍a﹏@又肚餓><
then著返衫佢又出太陽......><"ll(野玩)
then 終於可以去食lunch la ^^
食完又要返去開工la ><
去到6點終於做完la then 收錢^^(200蚊)
返去果陣打比呀婷不過傾左應該唔多5分鐘><
then我話陣間先在打比佢
係MTR在打比佢...
then miss 玩野...
搞到我......之後又要收線(傾冇一分鍾)==
then 返到去8點鍾/.\
超累......搞埋D野 就訓左la
連電話都冇打到a><
sorry 呀婷
|
| 刊登時間︰2006-01-15 09:29 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|