| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2006 年 1 月 12 日 星期四  | |
| 累累..... |
今日同平時一樣
then返到去學校就考中文作文
考完就返屋企......
then汁屋企......
汁到1點幾就同家姐出去觀唐行街街^^
買左幾件衫...走lu...累累><
then家姐叫我同佢去街市買餸=口="ll
我而好好無奈同佢去......
入到去一陣好想走a><
家姐見到我咁既樣就叫我走先^^
返到去打比呀婷
then訓教...訓醒溫書
天日考中文要加油a><
|
| 刊登時間︰2006-01-13 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2006 年 1 月 11 日 星期三  | |
| 無聊既一日 |
今日又好似平時咁返學
冇乜特別事發生......
|
| 刊登時間︰2006-01-12 04:37 PM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
| 冇乜野做...... |
今日一起身個背脊好痛a/.\
一定係琴日跳高所以先咁痛/.\
then同a川一齊返學lu
今日考English composition
考完就係學校玩自閉式溫習......
then就去左同學屋企幫妢d機
then 返屋企lu
開機......玩左一陣呀婷就打泥同我傾計^^(幾開心)
then就溫書lu......
|
| 刊登時間︰2006-01-11 11:29 AM [ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | »
|