奧運鈔...
今日又同戴一家去左攞奧運鈔.
好快就攞完啦!
行街
我地就去左元朗廣場行街.
話就話行街,但係d大人話有太多細路(阿be同埋戴細妹),所以叫我地同佢地去玩.
玩...玩咩?去冒險樂園玩囉,d細路仔最鍾意ge啦~
佢地1人$50,總共俾左$100蚊我地買幣.100個.每人廿個岩岩好.
但係因為戴家有兩個人,我地有3個,佢地會唔底.所以我地俾多5個戴.!
我玩左咩...同埋咩~都唔知叫咩~
戴唔知玩左果個咩,中左個公仔.
食野
跟住去左吉野家食野.
食果到最出名嘅和風牛肉飯~
超好味呀!
|