奧運鈔
今日同戴一家去左攞奧運鈔.
好多人呀~
攞完出嚟,就即刻有人問我地賣唔賣.
我阿媽問左個價,係$750,但係佢都無賣~
坐低之後,就有個woman問我地$900賣唔賣,$900喎.咁多,我阿媽一定買啦!
但係佢無,仲係系講價.最後以$950成交.
原來咁好搵嫁.我地以$406買番嚟,而家以$950賣出去.
但係其實我地當初無諗過要賣,只係諗住攞嚟留紀念同埋送俾d親戚~
游夜水
唔知邊個提議話去游水,個個都話好.
我地番屋企攞左泳衣之後,原本就應該即刻出門口.
但係阿be就話要去大 c...c...
等佢等左幾十分鐘,搞到我地好趕,搭完輕鐵要跑去~
出晒汗...
去到竟然見倒6E幾個男仔,係戴叫佢地去嫁.e...e...
玩得好happy~
去到9點幾,我地就走啦!
|