分班結果
今日公佈分班結果啦!我入邊班呢?1A?1B?1C?1D?1E?????
壁報板果到勁多人,我入都入唔倒去.但係我嘅高度加上視力,我睇倒我係邊班啦,1A.
其實無所謂,反正全部人我都唔識嘅,除左果個成日串我嘅梁XX.
好開心呀!我唔洗同佢同班,佢係1C>.<
失望
但係果個阿sir話1B同1C先係用普通話上中文...
搞錯呀!我講普通話好過佢,佢入倒我入唔倒...=_=