祟德失敗
我今日去左祟德做筆試...都幾易~但係結果...
都係失敗~我真係徹底失敗呀-_-咁又係嘅,d卷咁易,個個都有番咁上下實力,我想入到都好難.
我要忍住
我阿媽又係話我無實力~雖然我聽到好熟,但係都有喊嘅衝動...我忍.忍.忍.點都唔俾我自己喊!