後悔
今日係最後1日番伊小,但係...我無番,我番左馬可賓~
真係有d後悔~原來番馬可賓同番伊小做個野係一樣係做練習.
早知係咁,我就番伊小同d同學同埋老師度過最後1日啦!
超後悔
校服
放學之後,我同阿媽系果到買左校服~d校服...=_=''但係運動服唔錯!