分班試
今日係1個對我地勁重要嘅分班試,d緊張.
d試題都幾易,但係我做得太慢,無咩時間驗查~
數學我有幾題唔夠時間做,所以是但填左d A,B,C.希望撞得啱啦!
中文我又係有幾題唔夠時間做,但係果d係問答題,我唔可以亂填,所以無做到...-_-
希望
雖然個校長話無分咩精英班,但睇都係哄下d家長者,點都係有一班係勁d嘅!
希望我入倒啦>.<