好熱丫!
今日有d咩校長...
um...果d人黎睇我地堂
中文'''
omg~
好靜丫...
好恐怖!
未試過系咁靜既環境上堂...
好怪丫;'
超辛苦
連續兩堂無得講野~
上上下'
換人lu...
又黎左d新既@@
oh..
影相?!
麥子健~
咁好架'
唔洗上堂...
影丫影'
好唔自然丫
你快d走啦!
辛苦既兩堂...完lu^^
I LOVE YOU=]
IS'
個個都狂玩狂傾...
補番頭先果d丫~
成堂都唔明ms low' up乜
鬼咁難.
又支力''又眼訓''
英文'
釣魚丫...
數學'
我好努力聽架'
但係都唔明~
邊個教下我丫?!
真係好難丫><
放學'
等嘉娌放備試...
走lu^^
-----------------------------------------------------------------
又係得我1個系廳啦~
msn...
得好少人on'
個個都訓晒-o-
唔係就溫書~
李錦記><
俾咁鬼多功課...
做死我啦!
煩惱...總是有的'
冷靜一下吧!
加油~
永遠十卜 U=]
|