上左兩堂數學堂~
test...
唔識做~
好多個問號系頭到!
早退lu
好快搞掂~
半粒鐘
11點半'
唔番學lu
放半晝
畢業禮操'
同丫媽去左長沙灣
搵埋?媽去飲茶'
行左陣深水埔
----------------------------------------------------------
番屋企果陣'
等live.
超恐怖...
見到d人著住清潔果d衫'
我原本以為係'
邊到有豬流感
要大清潔~
但係之後...
見到佢地攞住張床咁既野'
應該係..
有人...
死啦!
超驚丫~
管理員話係24樓'
我住24樓丫
驚上加驚...
同丫媽走人~
唔敢番屋企
去商場行..
丫媽要番丫be學校
我自己1個番去...
好驚丫
21...22...23...24樓啦
好想有人陪我番屋企~
真係我地格離行個丫伯...
佢1個人住架
好多人
差人'
管理員'
...
我即刻跑番屋企
開門...
呯
死啦~
而家好驚...
唔敢出門口
點番學丫?!
唔知點解好想喊'
好想即刻同人講
唔洗我咁驚'
thx 你地
安慰我'
我而家無咁驚啦!
在我需要你們的時候~
你們陪著我'
多謝!
|