唔洗番學丫!
我想訓...
但係要去果個...
咩交流日喎~
要咩住個特大camp bag'
勁樣衰囉:(
無無聊聊...
無野玩'
要玩果d遊戲囉
悶爆!
唔想玩'
總知唔番啦
OMG...
面對他'比登天更難...
閃避球;勁正
但係我無得玩,,,
定向'
我又無得玩...
:(
睇...睇...
勁眼訓zzz
民安'
加油~
100%支持
表演...
影相....
走人^^
-------------------------------------------------------------------------------------------
去左區部放野'
hea左陣
同嘉娌狂俾人玩囉~
去左安定
真係勁陌生'
好彩毛毛系到~
|