馬可賓賣旗'
又要勁旱起身....
唔要丫!
7:15番到去lu~
8點幾開始賣...
9點半走lu'
要去民安camp
去左交旗袋'
有個丫婆超勁...
全部賣晒~
同毛毛,峄,俊搭的士
free哦~
勁趕囉!
換制服...
成班人1系廁所到一齊換
搞掂~
點知仲有好多時間
都未走!
---------------------------------------------------------------------------
camp丫
ok啦!
好玩既~
但係真係好多蚊丫
help me:(
定向,...
超驚囉
10點幾玩'
兩個人一組
我同毛毛丫!
等埋成大堆人一齊去'
跟住佢地丫
唔洗自己搵'
正丫!
但係佢地行得勁快~
後面果d仲話我行得慢丫:p
見到d墳墓...勁驚!
1個鍾到'
搞掂...番到lu~
夜晚'
訓左陣...
狂食野'
9個字...
廿四個人要沖晒涼'
5分鐘一個
玩咩?!
好勁丫我~特快
第1次沖涼咁快~
羅馬炮架'
好彩無乜點濕xD
|