好耐無打lu...
中文'
搞錯><
又係咪快抽中我'
要短講丫~
兩分鐘?!
抽丫抽...
我講 '準備考試的日子'
ok啦!
諗到好多野架'
但係講果陣唔記得左
超樣衰囉~
停左好耐...
英文;
又要present
無聊啦!
數學'
而家教果d ok丫
我明d啦~
太好啦=]
嗶哈哈xD
IS'
實驗試加筆試/.\
好難丫'
救命...
實驗死!
諗住靠佢地...
點知'
大家差唔多~
筆試死!
怪就怪自己無溫書啦'
唉.... :(
------------------------------------------------------
今日真係超唔好彩'
咩事就唔講啦~
(唔好問番我丫><)
勁樣衰囉'
喊左好耐丫...
thx 你地'
系我身邊既一班朋友'
永遠係最好既=]
有你地...
而家無事啦!
唔洗擔心我丫:]
|