又係無聊...
上左鄧sir 個yahoo blog~
有好多相丫...
超正^^
好靚丫=]
呵呵'
但係...
無乜人留言囉><
---------------------------------------------------------------
今日番學'
普普通通啦~
上堂勁眼訓...
釣魚~
中文堂'
超gag=]
玩 and 玩...
俾ms chun 叫左起身'
話我傳野最慢喎-o-
用數白籃讀左遍野'
仲無得坐?!
企....企...
好累呢!
英文'
唔知做緊乜~
悶爆...
同丫寶狂傾計^^
數學'
傳紙仔..
哈哈xD
丫sir勁燥~
唔知咩事囉?!
IS堂訓左陣'
俾個林x踩...
醒左~
搞錯'
hip hop~
好正丫=]
class presentation丫~
好驚tim,,,
點算'''
26號丫><
|