系屋企...
做G&U~
好多丫><
做死啦!
考試啦...
仲未溫書'
死啦...
決定乖乖咁溫書^^
但係...
真係無乜mood丫
點算?!
見到d書就唔想溫啦!
唉....
發覺自己愈黎愈hea><
---------------------------------------
我愛1A'
希望唔好分班啦...
雖然大家先識左1年'
但係里1年真係好開心'
大家仲有好多開心既回憶'
唔捨得1A'
唔捨得你地每1個~
特別係...
嘉娌' 陸映' 丫寶' 丫 ming' 敏詩' 司徒' 丫 bet' 方芷' 欣怡' 李紫晴
THX...
我地一齊快樂過
一齊喊過
一齊玩過
一齊去唱K
一齊出街
好多好多既野'
永遠記得...
不讓眼淚流下'
可以嘛?!
|