今日'
真係喊左成日...
點解個1A班會變成咁架?!
里個係咪1A丫?!
好陌生~
-------------------------------------------------------------------
熊思朗
你到底想點'
你知唔知...
因為你
我地1A有幾多個人流過眼淚丫?!@@
你想做主席?!
我諗'
好難...
你唔好再諗吧啦!
自己搵人去開會?!
開咩會丫?
我地唔知情果班討論左好耐...
都無答案'
點知...
知左..
係開果d報串人果d會囉'
咩事丫?
都就黎分班啦~
仲搞咁多野'
當我求下你啦~
唔好咁啦..
好唔好?!
其他幫佢既人'
sorry...
曾經誤會過你地~
好對唔住'
我諗你地係有你既苦衷...
開頭我仲諗住係d miss嗌佢地咁做'
點知...
唔係囉'
又係佢一手包辦.
真係忍唔住啦!
見到1A而家咁...
哭了...
唔想有個咁既班丫!!
成班知道左咩事之後'
都話要反佢...
我可以點丫?!
講真...
我都好憎佢'
但係...
我明俾人排斥會好難受囉'
企中間?!
哭了很久...
上班主任堂'
佢竟然喊囉'
咩事丫?!
唔明囉~
個個都話佢扮野.
係咩?!
有咁既必要咩?!
扮可憐丫?!
ms tang超幫佢囉
又狂問佢做咩!
我地呢?
你有無理過我地丫?!
放學;
有班人流左系到'
同ms tang講番成件事...
唔知而家點呢?
-------------------------------------------------------------
ms yau講左好多感人既野'
又寫野俾miss'
又寫野俾fds~
又聽埋d超touching既歌'
又哭了...
但真的很難忍'
可能不分班嘛?!
鄧sir~
你講既係咪真架?!
我真係唔捨得1A丫'^^
為1a流了很多眼淚...
很累了!
為分班'
為不團結'
為反佢'
對不起啦...
要你地擔心'
我已經無乜事啦~
thank you=]
--------------------------------------------------------
哭泣著的我'
想起你...
很想你在我身邊!
唔好咁唔開心啦~
我會永遠支持你^^
|