【 AmY_ 幸福 ♥ 是愛 或是不愛 `?! `
♥ 真正愛著一個人,
你會願意放開手。
如果一直抱緊不放的話,
你最愛的不過是自己。
leehiulaam
暱稱: 【 Am Y ` 嵐 ●﹏●
性別: 女
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
心情is so gd`:]]
2010-03-26
2010-03-20
2010-03-17
愛情`
文章分類
全部 (132)
未分類 (117)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
2009 年 6 月 9 日  星期二   晴天


為1A流的淚 分類: 未分類

今日'

真係喊左成日...

點解個1A班會變成咁架?!

里個係咪1A丫?!

好陌生~

-------------------------------------------------------------------

熊思朗

你到底想點'

你知唔知...

因為你

我地1A有幾多個人流過眼淚丫?!@@

你想做主席?!

我諗'

好難...

你唔好再諗吧啦!

自己搵人去開會?!

開咩會丫?

我地唔知情果班討論左好耐...

都無答案'

點知...

知左..

係開果d報串人果d會囉'

咩事丫?

都就黎分班啦~

仲搞咁多野'

當我求下你啦~

唔好咁啦..

好唔好?!

其他幫佢既人'

sorry...

曾經誤會過你地~

好對唔住'

我諗你地係有你既苦衷...

開頭我仲諗住係d miss嗌佢地咁做'

點知...

唔係囉'

又係佢一手包辦.

真係忍唔住啦!

見到1A而家咁...

哭了...

唔想有個咁既班丫!!

成班知道左咩事之後'

都話要反佢...

我可以點丫?!

講真...

我都好憎佢'

但係...

我明俾人排斥會好難受囉'

企中間?!

哭了很久...

上班主任堂'

佢竟然喊囉'

咩事丫?!

唔明囉~

個個都話佢扮野.

係咩?!

有咁既必要咩?!

扮可憐丫?!

ms tang超幫佢囉

又狂問佢做咩!

我地呢?

你有無理過我地丫?!

放學;

有班人流左系到'

同ms tang講番成件事...

唔知而家點呢?

-------------------------------------------------------------

ms yau講左好多感人既野'

又寫野俾miss'

又寫野俾fds~

又聽埋d超touching既歌'

又哭了...

但真的很難忍'

可能不分班嘛?!

鄧sir~

你講既係咪真架?!

我真係唔捨得1A丫'^^

為1a流了很多眼淚...

很累了!

為分班'

為不團結'

為反佢'

對不起啦...

要你地擔心'

我已經無乜事啦~

thank you=]

--------------------------------------------------------

哭泣著的我'

想起你...

很想你在我身邊!

唔好咁唔開心啦~

我會永遠支持你^^