lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 9 月 1 日  星期二   晴天


禮賢會 ; wao ` ~ 愉快

分類: 未分類

琴日去左我表哥到食西瓜 ;

嘻嘻 ,, 老虎仔問我啲野 ....

屌 ` !! 二條友好on鳩 ` !!

一個受太大刺激 ` !! 將啲西瓜塞晒落個口到 { 嘻嘻 }

一個真係自己發癲 ` ! ~

狂食西瓜皮 ; 食到傻撚左 ` !! ~

笑到我仆街 ` ~ 頂佢個肺呀 ` !!

今日第一日正式返學 `

遲晒大道 ` ~

比人捉個頭太啡 ` 要我今晚染黑 T^T

不過我冇整到 -________-

唔記得左同我老母講 -.-

小息果陣欣欣上左黎 `

仲有好多 ............................................

係到吹水 ` ~ -___________- 悶到爆 ` !!

唔知點解今日雖然比人捉尼到果到 `

不過 ,, 今日總之就係勁開心啦 ` ~

返左舊校 ` ~ 探老師 ` ,,

去左何迪恩個位睇 ,,

但估唔到佢將我地張畢業照放係台到 ;

之後我地就諗住夾錢買cake係生日果陣比佢 ` ~

之後入左Six C hea -___________________-

係到玩啤牌 ` 邱 ; 燒雞 ,, J耀都係到 `

我狂車起見校服 ,, 本身冇咩既 .... -,-

之後出左去個個一見到即屌我 -,-

我都唔想 ` 但真係好撚長 ` !!

去左彩園玩 ` ~ 去左某某人屋企 `

玩完之後又去景盛 ; 本身諗住七點走 ,

係到傾傾下 ; 傾到七點半先走 ` -.-

呼 ` ~~ 爽丫 ` ~

 

請發表意見;>:2009-09-01 09:30 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客