lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 8 月 16 日  星期日   晴天


朋友 ` =)

分類: 未分類

朋友 ; 哈哈 =)

叮 ;

以前我好就得你 ,, 但我依家唔知做乜 ...

成日無啦啦發癲 =( 搞到你發火 ...

之前成日放左學之後一齊去玩 `

依家有時都有出街 =) ` 但我覺得 , 依家玩得冇咁埋

但係好多謝你一直以黎都當我係朋友 =]

其實你都變左 ; 不過係變好左

婷 ;

對唔住丫 ,, 琴晚 ....

下次唔敢 ` 但我真係冇心架 ` !!

返學果陣 ` 咩都我地二個一齊有份 =)

果陣真係好搞笑 ; 我 ,, 好想我地好似以前咁 .

成個大細路咁 ,, 周圍玩 =)

恩 ;

我識你都唔係好耐 ~

開頭唔知你份人係咁鬼搞笑 :-)

之後同你熟左先知你係咁 ,,

真係比你客親 ` !! 雖然 ,,

有時係會有啲野發生  ` 但最後都可以企埋一齊 =)

詩 ;

4年級識你架 ` !! 哈

果陣我成日比你恰嫁 ` !!         { 講笑 }

果陣你成日嗌交既差唔多 -,-

不過你依家你都變左好多 =)

雖然你唔係成日出黎玩 ` 不過我唔會唔記得你架 ` !! ~

仲記得上次 ... 拉直 ...

你肯原諒我 ,, 我真係好開心 =)

晴 ;

最好都係你 =)

表妹 ` 有咩你都會支持我 =)

識到你 ,, 我好開心 .

不過呢 ,, 下次 ... 記得聽電話T^T

 

 

以上咁多位 ` !! 係我最好既朋友 =)

任何險阻也不阻我約會你 ,,

同度過歡欣與倒運 =)

縱有痛縱有恨 ,, 你快樂原是我的責任 ` ~

排排企 在黃昏里罰留堂 ,,

和老死爭過執說一世不再多講半句 ~

其後在見面佢又即刻鬥嘴 =)

一撇也好 ; 足已令我 ,, 飄上了天花

每天活著活著多壹分勇敢

然後每秒每秒得到更多 多壹點信心

Because of you

多高都不畏高

多黑都不怕黑

多崎區不跌倒

孤獨日子一起哼過一串合唱歌無緣重播

與你一起的刻在欄杆心願都有日鋸低

知道明日最愉快的當初已分享過

當天的宿舍被拆和你那些感動能活化我絕非白費

從來未放棄嘗試最大志願

十秒過去已經知錯

 

哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 =)

你地仲會當我係朋友架呵 ??

 

請發表意見;>:2009-08-17 12:26 AM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客