|
|
2009 年 8 月 16 日 星期日  |
|
朋友 ` =) |
分類: 未分類 |
朋友 ; 哈哈 =)
叮 ;
以前我好就得你 ,, 但我依家唔知做乜 ...
成日無啦啦發癲 =( 搞到你發火 ...
之前成日放左學之後一齊去玩 `
依家有時都有出街 =) ` 但我覺得 , 依家玩得冇咁埋
但係好多謝你一直以黎都當我係朋友 =]
其實你都變左 ; 不過係變好左
婷 ;
對唔住丫 ,, 琴晚 ....
下次唔敢 ` 但我真係冇心架 ` !!
返學果陣 ` 咩都我地二個一齊有份 =)
果陣真係好搞笑 ; 我 ,, 好想我地好似以前咁 .
成個大細路咁 ,, 周圍玩 =)
恩 ;
我識你都唔係好耐 ~
開頭唔知你份人係咁鬼搞笑 :-)
之後同你熟左先知你係咁 ,,
真係比你客親 ` !! 雖然 ,,
有時係會有啲野發生 ` 但最後都可以企埋一齊 =)
詩 ;
4年級識你架 ` !! 哈
果陣我成日比你恰嫁 ` !! { 講笑 }
果陣你成日嗌交既差唔多 -,-
不過你依家你都變左好多 =)
雖然你唔係成日出黎玩 ` 不過我唔會唔記得你架 ` !! ~
仲記得上次 ... 拉直 ...
你肯原諒我 ,, 我真係好開心 =)
晴 ;
最好都係你 =)
表妹 ` 有咩你都會支持我 =)
識到你 ,, 我好開心 .
不過呢 ,, 下次 ... 記得聽電話T^T
以上咁多位 ` !! 係我最好既朋友 =)
任何險阻也不阻我約會你 ,,
同度過歡欣與倒運 =)
縱有痛縱有恨 ,, 你快樂原是我的責任 ` ~
排排企 在黃昏里罰留堂 ,,
和老死爭過執說一世不再多講半句 ~
其後在見面佢又即刻鬥嘴 =)
一撇也好 ; 足已令我 ,, 飄上了天花
每天活著活著多壹分勇敢
然後每秒每秒得到更多 多壹點信心
Because of you
多高都不畏高
多黑都不怕黑
多崎區不跌倒
孤獨日子一起哼過一串合唱歌無緣重播
與你一起的刻在欄杆心願都有日鋸低
知道明日最愉快的當初已分享過
當天的宿舍被拆和你那些感動能活化我絕非白費
從來未放棄嘗試最大志願
十秒過去已經知錯
哈哈哈哈哈哈哈哈哈哈 =)
你地仲會當我係朋友架呵 ??
|
| 請發表意見;>:2009-08-17 12:26 AM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 206 | 207 | 208 | 209 | 210 | 211 | 212 | 213 | 214 | 215 | ... | 250 | »
|
|