lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 27 日  星期一   晴天


TO: DING=) 開心

分類: 未分類

生日快樂丫......`!!!!!!!!!!!=)

12歲啦`!!要換成人8達通啦=)

今日朝早同我老母嘈到咩咁-_______-

跟住多得先至可以出黎=)    {多謝你地丫=)我會記住架啦-.-}

聽日仲要見埋社公T^T

今日同;晴;詩;袁;去元朗唱k     {yeah yeah=)}

不過...我老母唔比錢我-_______-

好彩借比我  {唉;..點都好-.-多謝你=)}

去到果陣仲係好地地

叮切蛋糕果陣;3部夾攻佢

玩玩下;拎左果隻野噴落我到-.-

我諗住噴返佢架;;不過今日佢生日所以唔玩佢-________-

今日唱得最好果首就係{我的最愛} =)

跟住就發癲啦

我同玩玩下係到打交

跟住話夾攻我一個

開頭我驚架-_____-

跟住見到有幾個唔郁我................      {嘻嘻=] }

企係到係咁比我打petpet

今日我好叻呀`!!!!!!!我打晒咁多個人既petpet=]

平時我唔敢郁既我都打左=]

以往咁多次隻秋;都可以話係最淆底果個-.-

但今次佢最勇=]    {唉`...最衰冇黎;不知幾好玩`!!!!}

玩完之後`唔覺意整親隻眼,,     {Sorry 丫...}

 -.-...玩完之後再唱多幾首就散場     {我想玩耐啲,,好耐冇玩到咁癲=) }

 

對唔住丫..比到麻煩你地-_________-

嘻嘻=]   下次,,仲可唔可以玩`!?

 

 

 

請發表意見;>:2009-07-27 06:50 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客