|
|
2009 年 7 月 27 日 星期一  |
|
TO: DING=)  |
分類: 未分類 |
生日快樂丫......`!!!!!!!!!!!=)
12歲啦`!!要換成人8達通啦=)
今日朝早同我老母嘈到咩咁-_______-
跟住多得叮同恩先至可以出黎=) {多謝你地丫=)我會記住架啦-.-}
聽日仲要見埋社公T^T
今日同叮;晴;詩;袁;蕭去元朗唱k {yeah yeah=)}
不過...我老母唔比錢我-_______-
好彩恩借比我 {唉;..點都好-.-多謝你=)}
去到果陣仲係好地地
叮切蛋糕果陣;3部夾攻佢
玩玩下;叮拎左婷果隻野噴落我到-.-
我諗住噴返佢架;;不過今日佢生日所以唔玩佢-________-
今日唱得最好果首就係{我的最愛} =)
跟住就發癲啦
我同晴玩玩下係到打交
跟住叮話夾攻我一個
開頭我驚架-_____-
跟住見到有幾個唔郁我................ {嘻嘻=] }
恩企係到係咁比我打petpet 
今日我好叻呀`!!!!!!!我打晒咁多個人既petpet=]
平時我唔敢郁既叮同詩我都打左=]
以往咁多次隻秋;晴都可以話係最淆底果個-.-
但今次佢最勇=] {唉`...最衰婷冇黎;不知幾好玩`!!!!}
玩完之後`唔覺意整親蕭隻眼,, {Sorry 丫...}
-.-...玩完之後再唱多幾首就散場 {我想玩耐啲,,好耐冇玩到咁癲=) }
對唔住丫..比到麻煩你地-_________-
嘻嘻=] 下次,,仲可唔可以玩`!?
|
| 請發表意見;>:2009-07-27 06:50 PM [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 216 | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | ... | 250 | »
|
|