lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 30 日  星期四   晴天


2009-07-30 愉快

分類: 未分類

今日同叮;恩出左去挽挽挽 =)

行行下;我挽人電話

佢鬧鳩我丫`~我好驚丫`!!

跟住食KFC-.-

見到芯芯=]我係咁車佢過黎我地到`!

佢就係咁指住佢呀媽 -________-  { 係用驚驚既表情 -.- }

我地食完之後;諗住再挽人=)

不過佢電話打唔通 =( 唔爽`!!!!!!

跟住我返左黎清河`同河童;肥寶;蘇聰;老虎;丫邱;丫星;丫雍;

去吊蝦 -______- 不過最後都係冇吊到 -.-

走左去河到玩=)  不過我冇著拖鞋所以冇得落去玩 T^T

跟住我又同我表哥{丫雍}返去食飯 -_________-

食完之後又出返黎;點知佢地返左去清河 -______-

一路係波波台到玩 -.-

全世界上晒去波台到玩 { 捉雞腳/腳雞 } -____-

多數都我我同丫雍捉   -.- ; 佢捉我我又捉返佢 -.-

跟住又唔知做咩無啦啦走去幫C朗買煙 -.-  { 傻左咩 -_______- }

我同佢係到鳩企左好撚耐 -______- ; 個個一係淆底唔敢叫 ; 一係就唔幫我地買 ,,

丫雍一黎就即刻搵到人幫我地買    { 勁`!! }

跟住係到挽挽挽玩玩玩 =)

 

我冇食咁多架啦`!!!!! =)

請發表意見;>:2009-07-30 10:40 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客