lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 15 日  星期三   晴天


嘩@@好爽呀`!! 開心

分類: 未分類

琴晚同婷一齊訓`好好玩@@

我成晚係到發癲`

用婷個msn同栗子傾計`

我狂作野`!!勁搞笑囉`!!

開頭佢有佢傾;我有我講`

跟住叮打比我`講左啲野{...}             

婷打比xxx問野`

跟住又打比晴傾`佢一路同佢傾;;

我一路發癲`好爽`!!!!!!!!

婷呀`!!!佢幾衰呀;;!!

成張床佢訓左一大半`!!我訓得少少-,-

成晚訓得少少位...一打直訓;隻腳就掂地;;

醒果陣仲要拎隻腳夾住我係到訓

跟住先驚呀`琴日用果支GATSBY脹左`...

我一打開`就爆晒出黎,,個蓋都唔知飛左去邊-.-

入邊啲野飛到同街都係`!!

連天花板果到都有-,-

我就即刻抹`費事比我老母屌;;

抹到我死死下-,-跟住就同婷返去佢果邊`

佢老豆錢我地買飯`跟住就閃左去訓教-.-

我地買完返黎`叮打比我;;

話過黎玩=)過一陣落去接佢...;

上到去;我地又係到玩`

好好玩呀@@

狂玩電話殼果啲;諗住掟落街`

點知叮真係信`                

跟住真係掟左-,-我比返廿蚊佢=(            {我自願-,-}

我地係到打交`      {-,-玩姐...}

玩完之後就諗住落去`

我話仲有晴未黎`

婷話落去搵佢-,-我地就落左去

跟住so聰打比我;問我要邊部單車`

我要左銀色果部,,{嘩...正到佢丫-,-}

我地出發去上水`係屈臣氐;萬寧;....{買}野`

跟住有少少肚餓`去左惠康xxxxxxxxxxxxxxxxx                   

玩完之後就返左黎;要幫叮整頭=)

整完之後就落左去搵婷;晴`點知....

晴同婷就去左天平搵丫乜水乜水@@

我地就係到hea`係到踩單車-.-

跟住河童等人話幫我整靚部單車佢=)

返屋企果陣`...係樓下撞到我老母`

佢好撚煩;係咁屌我      {癡筋既`!!}

我地一上去;住世界都係我屋企`

啲戰利品未放好...我驚比佢見到`!!

跟住好彩佢地醒目`拖延時間=]

我地上到之後`婷就即刻入左w.c.拎返支野出黎,,

我地就入晒{方}玩`跟住又去w.c.

玩假玟身=)好好玩;個個都整左個`

得晴冇整`-.-婷好撚勁`

佢整埋係肚慈到`

遠睇勁似月亮@@

我地入返去;我拎件風嬲比佢地簽名`

我屋企邊忽都簽個名`好型      {哈=)}

七點幾果陣佢地就走左`我送佢地去答車=]

雖然今日將會比我老母屌-,-

不過`我無{巨}惡勢力`!!

{驚你咩`!!                 哼`!!}

 

 

今日真係好鬼爽;;              

好爽呀`!!@@

請發表意見;>:2009-07-15 08:58 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客