lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 11 日  星期六   晴天


可以嗎?!` 鬱悶

分類: 未分類

唉...都係唔得`

 

今日神咁早比婷嘈醒左`

佢話又改返9:00點`-,-

跟住我即刻起身`搞掟晒d野就衝左落去;

落到去又唔見婷{凸}跟住搵左佢一陣`搵唔到就走左`

岩岩行就聽到有人叫我`原來係婷;

又話等我;我等返佢轉頭`-,-

我地入左百佳`{買}野飲`

跟住就miss左班車`我地就答273B;;

到左火車站又轉270`...70K係我地面前擦過-,-

等等下車;晴黎左;;我地就一齊返去

婷佢真係冇得救`由8:00-12:00係咁打比xxx`-,-晴又係`

返到黎拎完野就走左去m記`

程程哥佢有佢食`我地有我地食;不過係坐埋一齊-,-

我走左去買{牛柏葉}今次都係少辣`

但去到果到冇得買{牛柏葉}得{由魚}"

今次冇乜事`婷又去買`佢係勁多汁囉`...好拿恐怖-.-

我望住佢食我都驚`跟住見到佢食到勁正`我又去買___________{今次係多汁-,-}

食到我又喊左`大大滴眼淚滴落黎;佢地2個係咁笑`

我狂買`狂食`狂喊-,-婷都有少少眼水

跟住晴叫我陪佢同xx出街`我唔肯;;

跟住佢話{喂哎`!!你地個個都唔去`!!我唔去啦`!!}

我為左佢著想`我買完糖就去火車站同佢一齊`-,-

係到等果陣撞到李xx`係到吹左一陣水`

等到12:15;佢仲未黎既話,,晴就走woo    {yeah`!!!!!^^}

岩岩走果陣xxx打過比晴`晴話{我走左啦`!!你以後唔好再叫我出黎`!!}

表妹發火`飛同小可`-,-

跟住我同婷返左黎清河`撞到JJ耀同So聰`

so聰比人罰錢`係行人路踩單車

係呀`同你地講`尼排唔好著紅色`好易拿野`

花仔同JJ耀仲有so聰都係著紅色3`

三個都拿左野-,-

吹完水就上左去婷屋企`

好悶`我想返屋企`婷又話落去玩-,-

返左黎;好鬼攰`訓一陣先;;

早抖`=)________88

請發表意見;>:2009-07-11 03:29 PM  [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客