|
|
2009 年 7 月 11 日 星期六  |
|
可以嗎?!`  |
分類: 未分類 |
唉...都係唔得`
今日神咁早比婷嘈醒左`
佢話又改返9:00點`-,-
跟住我即刻起身`搞掟晒d野就衝左落去;
落到去又唔見婷{凸}跟住搵左佢一陣`搵唔到就走左`
岩岩行就聽到有人叫我`原來係婷;
又話等我;我等返佢轉頭`-,-
我地入左百佳`{買}野飲`
跟住就miss左班車`我地就答273B;;
到左火車站又轉270`...70K係我地面前擦過-,-
等等下車;晴黎左;;我地就一齊返去
婷佢真係冇得救`由8:00-12:00係咁打比xxx`-,-晴又係`
返到黎拎完野就走左去m記`
程程哥佢有佢食`我地有我地食;不過係坐埋一齊-,-
我走左去買{牛柏葉}今次都係少辣`
但去到果到冇得買{牛柏葉}得{由魚}"
今次冇乜事`婷又去買`佢係勁多汁囉`...好拿恐怖-.-
我望住佢食我都驚`跟住見到佢食到勁正`我又去買___________{今次係多汁-,-}
食到我又喊左`大大滴眼淚滴落黎;佢地2個係咁笑`
我狂買`狂食`狂喊-,-婷都有少少眼水
跟住晴叫我陪佢同xx出街`我唔肯;;
跟住佢話{喂哎`!!你地個個都唔去`!!我唔去啦`!!}
我為左佢著想`我買完糖就去火車站同佢一齊`-,-
係到等果陣撞到李xx`係到吹左一陣水`
等到12:15;佢仲未黎既話,,晴就走woo {yeah`!!!!!^^}
岩岩走果陣xxx打過比晴`晴話{我走左啦`!!你以後唔好再叫我出黎`!!}
表妹發火`飛同小可`-,-
跟住我同婷返左黎清河`撞到JJ耀同So聰`
so聰比人罰錢`係行人路踩單車
係呀`同你地講`尼排唔好著紅色`好易拿野`
花仔同JJ耀仲有so聰都係著紅色3`
三個都拿左野-,-
吹完水就上左去婷屋企`
好悶`我想返屋企`婷又話落去玩-,-
返左黎;好鬼攰`訓一陣先;;
早抖`=)________88
|
| 請發表意見;>:2009-07-11 03:29 PM [ 訪客留言(5) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | ... | 250 | »
|
|