lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 7 日  星期二   晴天


so Happy ?! or .... 疑惑

分類: 未分類

今日唔知發咩癲`

琴晚叫表妹朝早六點嘈醒我-,-

今朝醒左搞掂晒D野就閃去婷到`

婷實在太搞笑-,-

{你唔洗去嫁啦`!!我一定入到xxx嫁`!!}

我o左-,-咁串...;;

我驚我要叩門;;所以我執定d野返去`

返到去;;d人係咁用d奇怪既眼神望住我-,-

開頭都驚派唔到xx;;跟住無啦啦派果陣我又唔驚-.-

話知佢派左邊間`;;講講下野,,陸家豪係出面望入黎`

目光放係我地頭上`我地就扮晒野令轉面-,-

跟住就進軍課室...問我地野;;

佢仲要即刻閃上七樓拎相機影我地...

婷出去拎果陣勁搞笑`

# 知道左個結果之後就捉住左佢呀媽講{得左`!!} -,- 跟住又去簽名 #

到我果陣;;我出去拎左`扮晒野{yes}左一聲-,-

跟住就出左去搵人簽名`(唉;;都係簽唔齊T^T)

跟住琪行出黎...喊左;;佢派左去xxx

跟住就去叩門`...希望佢可以入到;;

我地係到等{高高}`

走果陣見到佢,,恩狂講{何直軒`!!!.....又話一巴車死我?!}

跟住就上左去拎野`

我地係m記等佢`一路吹水一路等佢,,跟住等左好q耐,,

都見佢唔到`跟住恩就打去佢屋企`一講{高藝珊},,就cut線-,-

我地就決定踩上佢屋企`              (so exciting)

佢唔開門`跟住我偷偷地開左佢個window-.-不過就唔知佢知唔知`

我一跳上去睇`佢老豆無啦啦嗌{做咩呀`?!}

嚇靚我...跟住就開左門`

佢老豆同恩;婷;係到講,,而我係必要時出聲`

佢老豆話我地大佢個女woo`!!

我地個個都話陪;等人;

跟住恩叫高藝珊出黎傾二句`

其他人閃晒`-,-

跟住傾完之後就走左;返左去清河玩`

我地又走去百佳xxx啦,,

老虎仔勁衰`!!搶晒我啲野-,-跟住又xxx過

跟住就走左去踩單車`恩坐我車答到癡左線-,-

跟住唔敢坐-,-但係佢都係坐返我車;;

踩到火車站下面`恩話返天平-,-跟住佢走左先醒起果2盒野係佢到`

{向花式單車場出發`!!}

我地衝左去果到`又係到癲`

不過今日好撚曬`-,-

曬果陣唔踩`唔曬果陣成村人走左去踩;;-.-

踩左冇耐;;就返左黎...老虎仔又玩野;

係咁問我拎欣電話-,-我改左個電話,,扮晒野係尼個電話

老虎佢真係信`!!仲狂打過去;我同欣就係到扮野=)

我地係公園挽`跟住有幾個{大慈善家}係到飛卡`

而下面班{黑衣}就係到搶;我地就話藍色係我地既,,唔郁得`

行行下婷同欣唔知行左去邊`;;

我就同花仔;呀彤係到玩-,-

好悶囉...係到拍下拍下;飛下飛下;訓下訓下-,-

跟住真係好撚悶,,就返左屋企`

一返到黎`開左門...以為我老母係屋企`

點知唔係...係個我三唔識七既乜水乜水`

仲有二個細路`嘩`!!佢地拎晒我d閃筆黎玩  {PK}

阻住我聽歌   {You mother Fuck}

跟住又m撚左勁多朱古力`不過我都唔食尼隻-,-

跟住冇幾耐...佢地走左`跟住我就同某某些人係到msn`

悶左少少-,-不過都好過冇人傾

打打打打打打打打完啦`~

請發表意見;>:2009-07-07 08:00 PM  [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客