|
|
2009 年 7 月 8 日 星期三  |
|
我究竟想點`!?  |
分類: 未分類 |
派左禮賢`
但見到婷入左田家炳;;我又想同佢一齊=)
但,,係禮賢`都有水`恩...好多人同我一齊`
唉-,-癡撚左線...唔知想點;;
Help ME `!!救命`!!
聽日要去註冊...個頭要噴黑佢-,-
屌`!!早知過埋14號先染-,- {有早知;冇黑衣}
14號又要噴`好難頂...隻手一High落去就黑晒`
-,-踩單車整親隻腳`好痛T^T
|
| 請發表意見;>:2009-07-08 11:22 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | 234 | 235 | 236 | 237 | ... | 250 | »
|
|