lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 8 日  星期三   晴天


我究竟想點`!? 無奈

分類: 未分類

派左禮賢`

但見到婷入左田家炳;;我又想同佢一齊=)

但,,係禮賢`都有水`恩...好多人同我一齊`

唉-,-癡撚左線...唔知想點;;

Help  ME `!!救命`!!

聽日要去註冊...個頭要噴黑佢-,-

屌`!!早知過埋14號先染-,-   {有早知;冇黑衣}

14號又要噴`好難頂...隻手一High落去就黑晒`

-,-踩單車整親隻腳`好痛T^T

請發表意見;>:2009-07-08 11:22 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客