樂`=)對唔住;
補返;生日快樂=)
今日要返學=(
都係踩車-.-
冇乜隱...-,-
上堂果陣狂同敬係到玩=)
放膠屁-________-
個個都望住我地2個-.-
放左之後`
敬唔出得玩=(
恩就同我一齊返清河;;
仲有佢呀哥-.-
鄭xx,,佢帶我踩--_______________--
恩又比我踩單車啲癡鳩行為客親... {唉..-.-}
咁我係粉腸游泳池出面踩馬路-_______-
後面有幾部車`有一部上左黎;;
冇啦啦{WAO`!!~}左一聲...我同恩都比佢客親,,
我FUCK你咩-_________-
去左婷屋企`=)
恩扮某某條姣西自拍動作 {嘻嘻`!!}
佢扮到勁搞笑 {哈哈`!!!!!!!!!!!}
仲影左相tim`真係有心臟病都笑死,,
跟住我就去接叮過黎;;用左一個字多啲咁上下-______-
由清河飛左去景盛...,,
同佢一齊慢慢踩住去清河-_______-
去到又係得個笑-,-
仲笑醒左婷佢老母 {-.-我又-口-左...}
我係咁叫恩扮多次條友自拍個樣`!!笑撚死我 {由於未問過本人;唔po張相上黎-.-}
跟住叫so聰搵啲野比叮-.-
佢個仆街;;依家話唔lo喎`!!
人地生日;;點都屈你一啲野既 {嘻嘻=)}
跟住唔知點解踩踩下踩左去禮賢果邊-.-
仲要係我讀禮賢,,唔識路果隻 {頂`!!我真失敗`!!}
係咁係到踩黎踩去-__________-
中於比我見到禮賢棟野-_______-
我先至大概識路-,-啲人我諗都見我地係到經過左唔止3次-.- {淨係今日`!!}
我地踩去宣道果邊-.-
x婷仲仆左街 {唉...-,-}
叫你行我地又好似衰左啲;叫你踩你又仆街-.-
跟住上左xxx佢屋企,,好亂-___________-
upup下唔知點解up左去果啲野 {野`!!~}
跟住仲飲左一支野;;啲味怪怪地...-,- {會唔會死人...........}
跟住我就車就x婷返黎`!!
去到碧湖佢落車我就飛車返屋企...
你地古下用左幾耐-_________-
3分幾鐘...加埋個仆街紅綠燈`!!
等左好撚耐-_________-
有條PK無啦啦{隊}個柒頭出黎同我講:
{做咩有單車徑唔行丫`!!??}
我o左...-___________-
我一路行;一路同巴士鬥快..;;;
我快過佢 {嘻嘻`=)}
返到黎係下面吹左一陣水-,-
跟住就返上去,,
叮`=)
想要咩生日禮物....!!??
如果冇所謂;我都要比啲心機去買禮物比你-___________-
話晒你係我個女=) {T^T無啦啦多左個女-,-}
既開心;又想喊;都無奈 +______+
乜水去唱K-.-
我唔會放你飛機既`!! =)
樂`=)
對唔住;唔記得左你生日=(
係尼到補返個生日快樂=)
唔好嬲,,-________-
嘈你老豆`!!叫佢比你出黎玩`!!!!!!!!!!!