lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 20 日  星期一   晴天


生日快樂=) 滿足

分類: 未分類

樂`=)對唔住;

補返;生日快樂=)

今日要返學=(

都係踩車-.-

冇乜隱...-,-

上堂果陣狂同敬係到玩=)

放膠屁-________-

個個都望住我地2個-.-

放左之後`

敬唔出得玩=(

恩就同我一齊返清河;;

仲有佢呀哥-.-

鄭xx,,佢帶我踩--_______________--

恩又比我踩單車啲癡鳩行為客親...     {唉..-.-}

咁我係粉腸游泳池出面踩馬路-_______-

後面有幾部車`有一部上左黎;;

冇啦啦{WAO`!!~}左一聲...我同恩都比佢客親,,

我FUCK你咩-_________-

去左婷屋企`=)

恩扮某某條姣西自拍動作         {嘻嘻`!!}

佢扮到勁搞笑      {哈哈`!!!!!!!!!!!}

仲影左相tim`真係有心臟病都笑死,,

跟住我就去接叮過黎;;用左一個字多啲咁上下-______-

由清河飛左去景盛...,,

同佢一齊慢慢踩住去清河-_______-

去到又係得個笑-,-

仲笑醒左婷佢老母         {-.-我又-口-左...}

我係咁叫恩扮多次條友自拍個樣`!!笑撚死我       {由於未問過本人;唔po張相上黎-.-}

跟住叫so聰搵啲野比叮-.-

佢個仆街;;依家話唔lo喎`!!

人地生日;;點都屈你一啲野既       {嘻嘻=)}

跟住唔知點解踩踩下踩左去禮賢果邊-.-

仲要係我讀禮賢,,唔識路果隻         {頂`!!我真失敗`!!}

係咁係到踩黎踩去-__________-

中於比我見到禮賢棟野-_______-

我先至大概識路-,-啲人我諗都見我地係到經過左唔止3次-.-      {淨係今日`!!}

我地踩去宣道果邊-.-

x婷仲仆左街        {唉...-,-}

叫你行我地又好似衰左啲;叫你踩你又仆街-.-

跟住上左xxx佢屋企,,好亂-___________-

upup下唔知點解up左去果啲野            {野`!!~}

跟住仲飲左一支野;;啲味怪怪地...-,-      {會唔會死人...........}

跟住我就車就x婷返黎`!!

去到碧湖佢落車我就飛車返屋企...

你地古下用左幾耐-_________-

3分幾鐘...加埋個仆街紅綠燈`!!

等左好撚耐-_________-

有條PK無啦啦{隊}個柒頭出黎同我講:

{做咩有單車徑唔行丫`!!??}

我o左...-___________-

我一路行;一路同巴士鬥快..;;;

我快過佢     {嘻嘻`=)}

返到黎係下面吹左一陣水-,-

跟住就返上去,,

 

 

叮`=)

想要咩生日禮物....!!??

如果冇所謂;我都要比啲心機去買禮物比你-___________-

話晒你係我個女=)       {T^T無啦啦多左個女-,-}

既開心;又想喊;都無奈     +______+

乜水去唱K-.-

我唔會放你飛機既`!! =)

 

樂`=)

對唔住;唔記得左你生日=(

係尼到補返個生日快樂=)

唔好嬲,,-________-

嘈你老豆`!!叫佢比你出黎玩`!!!!!!!!!!!

 

請發表意見;>:2009-07-20 11:43 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客