|
|
2009 年 7 月 22 日 星期三  |
|
去左旺角=)  |
分類: 未分類 |
今日死左去返學`-.-
遲左;我諗{橫掂都遲,,唔想比個8婆屌;等佢地上左課室先閃上去-.-}
放左學之後`我同恩去左火車站等佢地,,
係到等晴;等左勁耐-.-
係咁打電話吹佢=(
去左旺角..唔係好識路-,-
恩佢好撚搞笑`!!笑死我地 {哈哈`!! =)}
去左唔知咩咩;行行行-.-
叮and晴買左件野{我講價-,-}
恩話講價好低能-.-
但佢又話搵錢唔容易-.-又唔比我講價`!!
去左影貼紙相=)唔知相左幾多錢-.-
好似係150...-.-
我好樣衰-.- {我諗冇人影相影到我咁樣衰-.-}
又走左去行朗豪坊;買左個野;;
去左M記買野飲;
買完之後hea左一陣就閃左人..,,
因為我;我地答錯車-,- {咁多位,,`!!對唔住`!!下次唔敢再懶叻-.-}
唔知係咪我-.-佢地係咁笑-_________-
癡...跟住恩話睇下邊個忍到笑最耐--_____--
唔記得左乜水第一個笑-_______-
係酩係到笑...啲人落車果陣比我地聽到話我地癡線`!!
{我屌你-_______-}叮話係大學落-,-
搞掂左之後再答返去上水-..-
又係係到鳩笑-..-不過我頂唔順恩果啲表情 {哈哈`!!!!!!!!!!!!!!!}
第一次先好{死}`!!!!! 咁污{曹}就唔好著出街啦`!!
仲有好多架...不過唔記得左-________-
佢講多錯多;又話唔講野,,又咪係講左 {hehe=)}
去到上水廣場我就閃人;同我老母去買野-_______-
好悶囉...仲要去多一次...-..-
今日諗住再玩架=(,,不過唔夠人-________-
|
| 請發表意見;>:2009-07-22 11:13 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 217 | 218 | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | ... | 250 | »
|
|