lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 22 日  星期三   晴天


去左旺角=) 滿足

分類: 未分類

今日死左去返學`-.-

遲左;我諗{橫掂都遲,,唔想比個8婆屌;等佢地上左課室先閃上去-.-}

放左學之後`我同恩去左火車站等佢地,,

係到等晴;等左勁耐-.-

係咁打電話吹佢=(

去左旺角..唔係好識路-,-

恩佢好撚搞笑`!!笑死我地            {哈哈`!! =)}

去左唔知咩咩;行行行-.-

叮and晴買左件野{我講價-,-}

恩話講價好低能-.-

但佢又話搵錢唔容易-.-又唔比我講價`!!

去左影貼紙相=)唔知相左幾多錢-.-

好似係150...-.-

我好樣衰-.-  {我諗冇人影相影到我咁樣衰-.-}

又走左去行朗豪坊;買左個野;;

去左M記買野飲;

買完之後hea左一陣就閃左人..,,

因為我;我地答錯車-,-  {咁多位,,`!!對唔住`!!下次唔敢再懶叻-.-}

唔知係咪我-.-佢地係咁笑-_________-

癡...跟住恩話睇下邊個忍到笑最耐--_____--

唔記得左乜水第一個笑-_______-

係酩係到笑...啲人落車果陣比我地聽到話我地癡線`!!

{我屌你-_______-}叮話係大學落-,-

搞掂左之後再答返去上水-..-

又係係到鳩笑-..-不過我頂唔順恩果啲表情   {哈哈`!!!!!!!!!!!!!!!}

第一次先好{死}`!!!!!    咁污{曹}就唔好著出街啦`!!

仲有好多架...不過唔記得左-________-

佢講多錯多;又話唔講野,,又咪係講左    {hehe=)}

去到上水廣場我就閃人;同我老母去買野-_______-

好悶囉...仲要去多一次...-..-

 

 

今日諗住再玩架=(,,不過唔夠人-________-

請發表意見;>:2009-07-22 11:13 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客