lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 17 日  星期五   晴天


最衰返學-.- 滿足

分類: 未分類

今日好似琴日咁`

又係要返禮賢;;1點先放-.-

我朝早飛單車返去`符士佢老母話我好狼死-.-

癡筋?!`        -.-

返去又同姣西玩野             {嘻嘻`=]}

我問苑敬同唔同我地一齊去@@

佢話得既;不過要昆佢老母-,-

我就sd sms比叮`話比佢知`=)

跟住唔知玩咩,,訓左勁耐`-.-

好鬼眼訓果陣`我啲格梨左右全部唔知我訓左-,-

放左之後`我諗住車苑敬,,點知思又去;;

跟住唔夠位`佢地2個行下;跑下-.-

真陰公...    {下次都係唔踩返去啦-,-}

行到去天平`苑又話驚佢老母搵佢;;所以唔去-,-

跟住我同恩飛的去景盛...      {35蚊-.-}

去到叮到`同佢去整左單車先`

我推佢部車推到反肚-,-    {因為前面爆左胎-.-}

我部車勁廢;;我叫佢幫我整好個制,,都整唔到-.-

仲有呀`!!個  {鳩ling}  唔岩我地女仔踩;殺制果到又冇左個 {制鳩} -.-

我同叮就係咁笑`=)

原來粉嶺果邊好多間野都係我地既米飯班主=)

好易       {嘻嘻`}

跟住袁婉打比叮問佢打唔打波波`@@

我無所謂-,-跟住就去左;;

又叫我去Seven{買}野飲`-.-

開頭佢地叫婷住我車`但岩岩行左出去就仆街=(

婷就比袁婉踩佢果部-.-

{買}左之後`有唔洗錢果隻-.-但佢要自己買   {傻仔,,}

返去果陣又撞-___________-

搞到我驚驚-_________-

so聰黎左之後`袁婉婷佢好慘-,-

我地周圍行`搵米飯班主,,

佢又冇單車;係咁行黎行去...    {唉`!!...}

我地去,,{萬寧;百佳;惠康;Seven;}

搞完一大輪之後就走左去潤記

整好晒啲野`!!好正@@

唔洗錢=)     {哈哈`=)}

跟住...好似8點先返左屋企-,-

我老母冇鬧我^^

 

今日我地狂踩馬路-,-好好挽架=)

下次一齊啦=)

請發表意見;>:2009-07-17 09:25 PM  [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客