|
|
2009 年 7 月 17 日 星期五  |
|
最衰返學-.-  |
分類: 未分類 |
今日好似琴日咁`
又係要返禮賢;;1點先放-.-
我朝早飛單車返去`符士佢老母話我好狼死-.-
癡筋?!` -.-
返去又同姣西玩野 {嘻嘻`=]}
我問苑敬同唔同我地一齊去@@
佢話得既;不過要昆佢老母-,-
我就sd sms比叮`話比佢知`=)
跟住唔知玩咩,,訓左勁耐`-.-
好鬼眼訓果陣`我啲格梨左右全部唔知我訓左-,-
放左之後`我諗住車苑敬,,點知思又去;;
跟住唔夠位`佢地2個行下;跑下-.-
真陰公... {下次都係唔踩返去啦-,-}
行到去天平`苑又話驚佢老母搵佢;;所以唔去-,-
跟住我同恩飛的去景盛... {35蚊-.-}
去到叮到`同佢去整左單車先`
我推佢部車推到反肚-,- {因為前面爆左胎-.-}
我部車勁廢;;我叫佢幫我整好個制,,都整唔到-.-
仲有呀`!!個 {鳩ling} 唔岩我地女仔踩;殺制果到又冇左個 {制鳩} -.-
我同叮就係咁笑`=)
原來粉嶺果邊好多間野都係我地既米飯班主=)
好易 {嘻嘻`}
跟住袁婉打比叮問佢打唔打波波`@@
我無所謂-,-跟住就去左;;
又叫我去Seven{買}野飲`-.-
開頭佢地叫婷住我車`但岩岩行左出去就仆街=(
婷就比袁婉踩佢果部-.-
{買}左之後`有唔洗錢果隻-.-但佢要自己買 {傻仔,,}
返去果陣又撞-___________-
搞到我驚驚-_________-
so聰黎左之後`袁婉婷佢好慘-,-
我地周圍行`搵米飯班主,,
佢又冇單車;係咁行黎行去... {唉`!!...}
我地去,,{萬寧;百佳;惠康;Seven;}
搞完一大輪之後就走左去潤記
整好晒啲野`!!好正@@
唔洗錢=) {哈哈`=)}
跟住...好似8點先返左屋企-,-
我老母冇鬧我^^
今日我地狂踩馬路-,-好好挽架=)
下次一齊啦=)
|
| 請發表意見;>:2009-07-17 09:25 PM [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 219 | 220 | 221 | 222 | 223 | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | ... | 250 | »
|
|