|
|
2009 年 7 月 12 日 星期日  |
|
-,-點算`... |
分類: 未分類 |
今日比個電話嘈醒左`-,-
唔記得係乜水打過黎;
跟住玩電腦`悶到癡孖筋-,-
一路悶到3:00...
跟住丫水打過黎問我出唔出得`
叫我過去佢到;佢老母帶我地行55k小巴線
我落到樓下打比婷`
佢同Cyy;Fsw;Yls;Ncl一齊`-,-
去到佢到吹左一陣水就出發,,
行完之後就係佢到傾左一陣`
我老母打過黎叫我閃人;;
我同我老母係上水廣場鳩遊-,-
去左萬寧買染發劑;跟住就去左茶軒食野`
今次係買左啡色...-,-
係茶軒嗌左個士多啤梨刨冰`同埋一個唔知乜乜米線`
買完之後又返屋企-,- {屌`好悶-.-}
染左之後明顯係啡左好撚多`-,-
不過冇之後個陰咁金...
喂....救命`可唔可以搵人同我出街玩...係屋企到鳩坐真係好撚on9`
同返我玩得唔得...
|
| 請發表意見;>:2009-07-12 09:00 PM [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
« | 224 | 225 | 226 | 227 | 228 | 229 | 230 | 231 | 232 | 233 | ... | 250 | »
|
|