lemiiiii
暱稱: YmLI
國家: 香港
地區: 北區
2009 年 7 月 12 日  星期日   晴天


-,-點算`...

分類: 未分類

今日比個電話嘈醒左`-,-

唔記得係乜水打過黎;

跟住玩電腦`悶到癡孖筋-,-

一路悶到3:00...

跟住丫水打過黎問我出唔出得`

叫我過去佢到;佢老母帶我地行55k小巴線

我落到樓下打比婷`

佢同Cyy;Fsw;Yls;Ncl一齊`-,-

去到佢到吹左一陣水就出發,,

行完之後就係佢到傾左一陣`

我老母打過黎叫我閃人;;

我同我老母係上水廣場鳩遊-,-

去左萬寧買染發劑;跟住就去左茶軒食野`

今次係買左啡色...-,-

係茶軒嗌左個士多啤梨刨冰`同埋一個唔知乜乜米線`

買完之後又返屋企-,-             {屌`好悶-.-}

染左之後明顯係啡左好撚多`-,-

不過冇之後個陰咁金...

喂....救命`可唔可以搵人同我出街玩...係屋企到鳩坐真係好撚on9`

 

 

同返我玩得唔得...

請發表意見;>:2009-07-12 09:00 PM  [ 訪客留言(4) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]


最近訪客
最近沒有訪客